Dlaczego "ISKRA" i dlaczego pozytywnie?



Przydomek "Iskra" jest ze mną wszędzie: w grach, na Instagramie, na Facebooku, nawet na moim kasku motocyklowym. Osoby mi bliskie właśnie tak się do mnie zwracają :)
Jest to dla mnie już codziennością, nie traktuję tego jako swój pseudonim,a wręcz drugie imię. Później często słyszę "dlaczego tak?" -odpowiadam :to mój sposób na życie.
A jak było naprawdę?
Wybór pseudonimu wiązał się ze wstąpieniem do stowarzyszenia militarnego, gdzie w ten sposób upamiętniamy bohaterów walczących o wolność Polski. Przeglądając książkę pt."Jodła" natknęłam się na Irenę Frankę-Smólską, dość nieznaną postać, ot tak... sanitariuszkę. Pomyślałam sobie, że być taką kobietą w tamtych czasach to było coś, nie lada odwaga. Stwierdziłam, że ISKRA to coś dla mnie. I od tego się zaczęło. Z biegiem czasu stało się to wyznacznikiem mojej osobistej odwagi, przede wszystkim odwagi, by zacząć spełniać swe marzenia.
Znajomi zaczęli mówić na mnie Iskierka, zaczęło się, że Iskra to rozpala ogień, rozświetla otoczenie, a nawet... zapala silnik samochodu, czy motocykla. Fantazji nie było końca i tak zostało, od teraz to część mojego życia, jak nowo narodzona JA.

Nawiązując do tego postanowiłam założyć bloga o tym, co mnie interesuje. Temat przewodni to oczywiście książki. Mam nadzieję publikować tu wiele ciekawych recenzji. Książki kupuję na ogół niemalże hurtowo. Liczę na to, że Wam się spodoba i zostaniecie tutaj na dłużej :)



6 komentarzy:

  1. Nie znam Cię ale już po pierwszym poście stwierdzam, że Iskra Ci pasuje :) Masz super pasję :3 Fajny wygląd bloga ;) Ja także Kocham książki. Zaimponowałaś mi motocyklami :D Super zdjęcie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne drugie imię :D Cieszy mnie twoja pasja do czytania i chęć recenzowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga znasz jakieś książki opowiadające jakieś motocyklowe historie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam "Serce motocyklisty" - jest moc, jest klimat, prawdziwe historie :)
      Ewentualnie propozycja Fantasy z niegrzecznymi chłopcami, czyli seria "Chłopcy" :)

      Usuń
  4. Świetna fotka! Przydomek, który ma historię i szczególne znaczenie, liczy się podwójnie. :) Powodzenia w rozwijaniu bloga i wielu wzbogacających lektur. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przydomek, najlepiej jak się znajdzie taki, który idealnie pasuje do naszej osoby. Tym się różni od przezwiska, które ma bardzo negatywny wydźwięk. I życzę, żeby blog był rozwijany równie pozytywnie Iskro ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger