Gangsterzy- K. C. Hiddenstorm (PRZEDPREMIEROWO)

 "Ugryzła go, jednak nie cofnął ręki. Spróbowała się szarpnąć, lecz to również nie przyniosło
rezultatu. Potem poczuła uderzenie w tył głowy i nie było nic już więcej. Tylko
jezioro czerni, w którym się zanurzyła."


Książki K. C. Hiddenstorm zareklamowały się u mnie jako powieści niesamowicie oryginalne i napisane w sposób niezwykle dokładny. Gdy zobaczyłam zapowiedź "Gangsterów", chwilę się zawahałam. Mafia w ostatnim czasie jest wszędzie i naprawdę trudno mnie zaskoczyć w tej tematyce. Poszłam za głosem serca i spróbowałam. Wcale nie żałuję, ta powieść jest nieziemsko dobra!

EVA Nolan to kobieta inteligentna, choć ma za sobą dość trudną przeszłość. Jest córką miliardera i większość ludzi ocenia ją właśnie przez pryzmat jego pieniędzy. Postanowiła samodzielnie zdobyć pracę, wyprowadzić się oraz zapracować na życie osobiście. Praca przy sprzedaży nieruchomości wydawała się być idealna, aż pewnego dnia wszystko zmieniło się całkowicie. Jeden dzień pokazuje jej, że można stracić wszystko: pieniądze, reputację, rodzinę oraz poczucie bezpieczeństwa. RYAN Taylor na ogół pracuje jako ochoniarz w nocnym klubie Nieskończoność. Władczy szef ufa mu na tyle, by Ryan był jego kluczowym pracownikiem. Dostaje od niego zlecenia po godzinach, które nie należą do czystej roboty. Pewnego razu ma posprzątać bałagan, w którym spotyka Evę. Mężczyzna nie chce zadawać pytań, nie chce mieć problemów, wykonuje jedynie swoją pracę. Nie spodziewa się, że wydarzenia zapoczątkowane tego dnia, dościgną go kilka dni później. To właśnie jeden dzień wystarczył, by zapoczątkować historię pełną dramatów, mroku i pożądania.

Na wstępie muszę zaznaczyć, że totalnie pokochałam Ryana: w końcu był to bohater, który nie okazał się być spadkobiercą całej mafijnej rodziny. To postać ściśle związana z tym światkiem, jednak nie jest to typowy mafioza, których już w książkach mam dość. Ryan ma swoje zasady, lojalność i temperament. W pracy musi dobrze wyglądać, ale po godzinach poznajemy go od innej strony. Eva również dała się lubić i była bardzo dobrze wyważoną postacią. Poznajemy ją jako kobietę silną, a później widzimy pierwsze chwile jej słabości. Proces jej zmagania się z problemami był ciekawy i mocno zagadkowy. W tym miejscu znajdziecie naprawdę dokładnie rozpisaną osobowość bohatera: śledzimy decyzje oraz priorytety Evy, poznajemy jej motywy. To typ bohatera ubranego "na cebulkę", kiedy poznawanie poszczególnych warstw staje się niesamowicie dobrą zabawą. Wszystko tutaj do siebie pasuje i wciąga czytelnika bez reszty!

Fabuła tej książki nie leci po najprostszej linii. Znajdziecie tu wiele wątków i detali, które ubarwiają całość i nieustannie wzbudzają naszą ciekawość. Chemia między bohaterami jest tak silna, że w zasadzie nie potrzebowalibyśmy seksu: wystarczy samo spojrzenie Ryana. Czytelnik naprawdę wsiąka w tę relację i szybko zaczyna odczuwać to, co Eva. Historia ochroniarza mafiozy i pośredniczki nieruchomości łączy się w naprawdę zaskakujący i pogmatwany sposób. Tutaj cały czas coś się dzieje, cały czas są emocje. Przeżyjecie tutaj chwile zabawne, mroczne, jak i seksowne. Niesamowicie dobrze się bawiłam i naprawdę żałuję, że ta historia minęła mi tak szybko. Wystarczy zacząć czytać, by nie móc się oderwać. Zdecydowanie polecam!

"Gangsterzy" ukażą się 22.02.2021 pod patronatem Iskierka_czyta.

"Istniał tylko on, ten mężczyzna ze sztyletem wytatuowanym na piersi.
- Nie żartowałem, kiedy mówiłem, że mogę zrobić z tobą wszystko - szepnął jej do ucha."

Za egzemplarz dziękuję autorce.



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger