Piekielna miłość- K. N. Haner (PRZEDPREMIEROWO)

"- Wybacz mi, Nicole - powtarzam te słowa z tysiąc razy. Tulę ją w ramionach i pragnę, 
by następnym razem, jak się obudzi, powiedziała, że wszystko się ułoży. Sam jednak w to
 nie wierzę, bo to wszystko moja wina. Ja nie zasługuję na wybaczenie, ale ona zasługuje na
 to, by w końcu żyć bez strachu. Jestem w stanie jej to zapewnić, ale ona mi w to nie 
uwierzy. Co mam zrobić? Dać jej odejść? Kurwa... nie wiem, czy potrafię. A tak naprawdę
 boję się tego, że tak właśnie będzie."


Miazga, po prostu miazga. Długo myślałam nad tym, jak zacząć tą opinię. Jakich kreatywnych i "poetyckich" użyć słów. Ale stwierdziłam, że po prostu na świeżo po lekturze przeleję Wam tutaj moje emocje. Bo wydaje mi się, że to właśnie DUŻE EMOCJE świadczą o książce. Bo to nie muszą być koniecznie same dobre emocje. Bo książka może nas niesamowicie szokować, intrygować, uzależniać, a i tak w podsumowaniu całego czasu poświęconego na jej czytanie stwierdzimy, że to były "te dobre emocje". To trochę tak jak z cukrem. Są dobre cukry i niezdrowe cukry, a suma sumarum, niemalże każdą kobietę pociesza coś słodkiego. Jeżeli jesteście zwolennikami pozytywnej energii, w jakiejkolwiek postaci to zdecydowanie uważam, że nie tyle powinniście, co MUSICIE sięgnąć po tą książkę. Takie po prostu jest życie książkoholika, i tyle.

Kasia Haner zostawia nas po pierwszym tomie w totalnym szoku, jakim było zakończenie. Oczywiście nie będę spoilerować, ale jeżeli wyobrażacie sobie napiętą akcję, jeszcze bardziej napiętą akcję i masę napiętych emocji... to teraz wyobraźcie sobie najgorszy moment na ucięcie tego wszystkiego. Czas spędzony bez 2 tomu był dla mnie czasem męczarni. I nie tylko dla mnie. Moja mama stwierdziła, że już dopłaci mi "miliony", żebym tylko szybciej przyniosła jej tą kontynuację (a musicie wiedzieć, że ona jest o wiele bardziej wymagająca ode mnie!). Książka rozpoczyna się około miesiąc później od tamtych wydarzeń i hipnotyzuje już od pierwszych stron. Znajdziecie tutaj ten sam, a może i lepszy styl pisarski. Nie wiem jak Kasia to robi, ale każde zdanie ma jakąś taką uzależniającą moc, że człowiek nadal chce czytać dalej. Macie dużo obowiązków? To nie polecam. Po to po prostu Was pochłonie. 

Myślałam, że Nicole przeżyła już swego rodzaju piekło w pierwszym tomie. Mroczny świat gangsterów pokazał mi jednak jak małą mam wyobraźnię i to, ile jest w stanie wytrzymać jedna kobieta. Choć były minimalistyczne momenty, kiedy jej zachowanie mnie irytowało, drażniło i wydawało się sprzeczne z jej uczuciami, to w głębi duszy to wszystko zamiatam pod dywan. Dlaczego? Bo Kasia tutaj pokazuje nam prawdziwe ludzkie przeżycia i to, jaki człowiek może być zagubiony, jaki może być zdesperowany. Nicole traci coś, a raczej kogoś w pierwszym tomie, a następnie staje się ofiarą mafijnych porachunków. Znajdziecie tutaj ogrom emocji, uczuć, walki. To zdecydowanie taki typ bohaterki, który pokazuje swoją siłę, walczy o miłość do samego końca, nie poddaje się i mimo wielu upadków nadal potrafi bez strachu spojrzeć prosto w oczy największemu wrogowi. Wszystko to dla wyższego dobra, nie tylko dla niej samej. Realizm tej postaci jest tak ogromny, że po prostu chciałoby się powiedzieć: petarda. Emocje czytelnika względem tej postaci są od miłości, do nienawiści, a i tak kończą się wielkim szacunkiem do takiej siły charakteru oraz do kunsztu autorki. 

Poza dziewczyną poznajemy również punkt widzenia trzech facetów, w tym dobrze znanego nam Marcusa, ale też coś nowego, czyli trochę narracji Aleksandra oraz nowej postaci - Diego. Każda z nich w dużym stopniu szokuje i pokazuje coś intrygującego. Największym szokiem było dla mnie zdecydowanie zachowanie i rozbudowanie postaci Diego. Jestem pod wrażeniem, że autorka do tak zakorzenionej w moim sercu całej historii zdołała wpleść kolejną osobę, którą nie raz zdążyłam polubić i znienawidzić. Skarbnicą przeżyć jest oczywiście Marcus, który w tym tomie również nie ma łatwych przeżyć. Poznacie tutaj jego chwile załamania oraz momenty z dużymi pokładami pozytywnej energii. Mimo ciężkich chwil stara się dostrzegać jasne światło i kierować się swoim sercem. Brutalny gangster nie staje się "w momencie" stereotypowym pantoflem, ale pokazuje stopniowo nam jak z dorosłego faceta stać się poważnym mężczyzną. Mimo cech bad boya i szemranej reputacji, to zdecydowanie typ, który skradnie Wasze serca i sprawi, że się zakochacie. 
UWAGA: szachuję (info dla Emilii z bloga Po drugiej stronie okładki!!!)

O pierwszym tomie napisałam kiedyś, że był on strzałem prosto w serce. Ta część jest jak wielki granat, który wokoło roztacza ogień i rozpala w czytelniku PIEKIELNE ZAUROCZENIE. To coś, co nie raz, nie dwa, a milion razy złamie Wasze serce na drobne kawałki. To taka ilość emocji, która zbombarduje Wasze wrażenia w trakcie lektury. To książka bestsellerowa, w mojej opinii na skalę międzynarodową. Uważam, że na poziomie polskiej literatury to totalny fenomen z tego gatunku. Kasia rozpala nasze zmysły, trzyma w napięciu, rozpędza akcję, żeby w punkcie kulminacyjnym jeszcze mocniej powalić nas na kolana. Znajdziecie tutaj wątki miłości, walki, brutalności, seksu, ucieczki, przebaczenia. Zdecydowanie to propozycja, przy której nikt nie będzie się nudził. Jestem po stokroć dumna z tego, że mogłam napisać rekomendację do TAK DOBREJ KSIĄŻKI. Porzućcie wszelkie wątpliwości, co do tego, czy czytać tą serię. Nie sugerujcie się opiniami innych, najlepiej po prostu sprawdźcie to wszystko osobiście. To zdecydowanie książki , które TRZEBA mieć na swojej półce. 

PREMIERA: 23.05.2018


"- Zemsta nie wróci im życia... - odpowiadam cicho.
- Zemsta oczyszcza duszę, Nicole.
- Ale zatruwa sumienie, Marcus."

Za egzemplarz dziękuję:


11 komentarzy:

  1. Twórczość tej autorki jeszcze przede mną.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jaka emocjonująca i zachęcająca recenzja. Z własnego doświadczenia wiem że książki które wywołują też negatywne emocje tak że denerwujemy się na bohaterów ale jednocześnie ich kochamy są najlepsze :) bardzo chętnie sięgne po Tom pierwszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że udało się mi Ciebie zainteresować książką!!!

      Usuń
  3. No nie powiem - bardzo mnie zachęciłaś swoją recenzją, mam ochotę sięgnąć po twórczość tej autorki. Jeszcze nigdy nie czytałam jej książek, a skoro ta wywarła na tobie aż takie pozytywne wrażenie, to może i ja się skuszę. ;)
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę nadrobić starsze książki, ale ta seria jest niesamowicie godna uwagi!

      Usuń
  4. moim zdaniem pierwsza część jest o wiele wiele lepiej napisana ! piekielną miłość przeczytałam, ale mam wrażenie, że akcja była za szybko. nie podobało mi się to, że kilka rozdziałów były takie same, a tylko poprzedzone myślami danego bohatera - jakby autorka nie miała pomysłu na książkę i w ogóle dla mnie napisana tak w stylu "a macie ją i się odwalcie ode mnie". zakazany układ jest o niebo lepszy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy ma swoją opinię, którą całkowicie szanuję. Jak dla mnie kilka tych rozdziałów pokazało diametralną różnicę w postrzeganiu pewnych wydarzeń. Coś, co było dla Nicole "dobrym wyborem", dla Marcusa okazywało się być piekłem! :)

      Usuń
  5. Kompletnie nie w moim stylu jest czytanie takich książek, ale tę serię chcę bardzo, ale to bardzo przeczytać!
    Erotyki są raczej powtarzalne, ale przyznam, że z wątkiem mafijnym się jeszcze nie spotkałam!
    Emocje niby mówią w tej recenzji same za siebie, ale jest również klarowna, więc spisałaś się na medal! :)

    Pozdrawiam gorąco,
    Iza z Heavy books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za tak miłą opinię i mam nadzieję, że jak już się skusisz do lektury, to przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Recenzja, jak już ci pisałam wyszła Ci świetna! Polecam książki bardzo i bardziej, bo są pełne emocji, które czuć długo jeszcze po lekturze :D
    Jestem ciekawa twojej opinii o Intrydze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o tej autorce słyszałam i szczerze mówiąc, w większości były to negatywne opinię, jednak przy tej serii pojawiły się informacje, że pisarka się rozwinęła. Z ciekawości sięgne po jej powieści.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger