Imperium grzechu- Meghan March

"Nigdy nie byłaś pionkiem, od pierwszego dnia byłaś królową. 
Najpotężniejszą figurą na całej szachownicy".

Tę serię polubiłam od samego początku. Wyróżniała się małą ilością stron, na której znajdziecie dużą ilość wątków oraz akcji. Tak samo było w przypadku trzeciego tomu. Meghan March pisze to wszystko w bardzo ciekawy, intrygujący i wciągający sposób. Nagromadzenie różnych tematów w stosunkowo krótkiej książce nie jest zrobione na odwal się, nie  jest chaotyczne i nie sprawia wrażenia przesytu. Bardzo polubiłam głównych bohaterów, którzy mają dobrze rozbudowane tło psychologiczne oraz przechodzą różne zmiany charakterów w trakcie lektury. 

KEIRA w tym tomie musi zmierzyć się z zagrożeniem życia nie tylko jej życia, ale też życia osób, które ją otaczają. Wchodzi coraz głębiej w świat tajemnic i mroku, nie okazując strachu. Musi przyzwyczaić się do wielu zaskakujących rzeczy, a jednocześnie próbuje ugrać coś dla siebie. LACHLAN można powiedzieć, że przywiązał się do tej kobiety. Ciężko jest mu mówić o miłości, gdy całe życie się jej wyrzekał, ale zdecydowanie nie może zaprzeczyć, że czuje coś do Keiry. W jego życiu następuje jeszcze jedna zmiana: zdrada ze strony kogoś bliskiego. Sytuacja, jaka go spotyka rani bardziej, niż wiele mieczy. Mężczyzna musi nauczyć się jak być bezwzględnym w chwilach, w których pojawiają się uczucia. 

Naprawdę dobrze się bawiłam i nic nie zmieniło się w kwestii, że polecam, bardzo polecam tę serię. Jest naprawdę dobrze napisana, zaskakująca i pełna emocji. Idealna na wakacje czy weekend, tak, aby szybko móc przeczytać całość bez żałowania, że nie mamy na więcej czasu. Główny bohater jest zdecydowanie gorący i trafia do topki moich ulubionych panów. Główna bohaterka to kobieta inteligentna, prowadząca własną firmę, która nie irytuje i nie jest stereotypową szarą myszką. Ja jestem niesamowicie na tak, warto kupować!

"Jak to jest, że czasami ci, których, jak się nam zdaje, znamy najlepiej, 
są tymi, których tak naprawdę znamy najmniej?".

Za egzemplarz dziękuję:



10 komentarzy:

  1. 3 tom czytałam przedpremierowo i bardzo mi się podobał. Cała seria zrobiła na mnie naprawdę wielkie wrażenie, dlatego zaczytuje się w książkach tej autorki po angielsku bo w Polsce nic więcej nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jakoś nie czuję się przekonana. Zresztą mam na półce tyle nie przeczytanych książek, że muszę bardzo przystopować z ich kupowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jak będę mieć więcej czasu (póki co praca) i więcej miejsca (mam obiecane regały), to zaopatrzę się w tę serię ;) To ostatni tom, czy będą jeszcze jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za mało informacji jak dla mnie. Nie wiem czy sięgnę po tę książkę, bo właściwie nie wiem o czym ona jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, nie jest to typ literatury, po którą ochoczo sięgam, wolę bardziej fantastyczne nuty (od czasu do czasu romansuję z obyczajówkami i kryminałami), dlatego też z miejsca tej książce (oraz jej poprzedniczkom) podziękuję. Jednakże mam wrażenie, że w przypadku tej recenzji postawiłaś na minimalizm, gdzie dosyć ciężko stwierdzić, co jest podstawą tego tomu. Fakt, wspomniałaś o bohaterach, ale skromny zarys fabuły byłby mile widziany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po taką literaturę nie sięgam, bo po prostu się przy niej nudzę. A przynajmniej jeszcze nie trafiłam na taki tytuł z tego gatunku, który by mnie zachęcił do sięgnięcia po siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą serie mam w planach. Na wszystko przyjdzie czas i miejsce :) mała ilość stron i dużo akcji. To będzie dobra książka. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś to nazwisko już obiło mi się o uszy... autorka chyba zdobyła spore grono fanów za granicą. Ogólnie nie mam jej twórczości w planach, ale kto wie... może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłośnicy takich opowieści z pewnością szybko chwycą za książkę po jej dobrych rekomendacjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię, gdy postaci są rozbudowane, a autor poświęca im dużo czasu. Nie ma nic gorszego niż bohaterowie bez wyrazu. Często wtedy odkładam książkę na bok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger