Jego wysokość- Beata Majewska (PRZEDPREMIEROWO)

"Przeklniesz dzień, w którym ten człowiek zwrócił na ciebie uwagę. A ja przeklinam dzień, 
w którym zgodziłam się tu przyjechać pierwszy raz"

Ależ tu gorąco! Beata Majewska sprowadza do Polski tropikalne klimaty i serwuje coś naprawdę mocnego. Tym razem zanurzycie się w cudowną historię z udziałem jego wysokości Omara al-Sauda, która rozegra się w malowniczych rejonach Zatoki Perskiej. Nie wyobrażam sobie bardziej idealnej lektury na wakacje, to prawdziwy must have!

IZABELA jest projektantką i dzięki swojej pracy ma możliwość wyjechania na targi w Dubaju. Młoda kobieta zachwyca się kulturą, krajobrazami i wszystkim, co spotyka w tym miejscu. Zdecydowanie nie spodziewa się, że ciąg niefortunnych zdarzeń doprowadzi ją do poznania kogoś tak wysoko postawionego. Spotkanie Omara al-Sauda zmienia w jej życiu dosłownie wszystko. Od teraz Izabela musi podjąć wiele trudnych decyzji i zastanowić się, czy słuchać serca czy rozumu. OMAR jest bogaty, pewny siebie, inteligentny i bystry. Do tego nie możemy zapominać, że jest totalnie przystojny, gorący i namiętny! Obok tego Pana z pewnością obojętnie nie przejdzie żadna czytelniczka. Poznajemy prawdziwego księcia, który bierze to, o czym pragnie. W tym wszystkim zaglądamy też nieco do jego serca i orientujemy się, że jego postać zaskoczy nas nie jeden raz.

Cóż za klimat, cóż za emocje! Jak tylko usłyszałam wzmiankę o tej książce od autorki, od razu pomyślałam sobie "taaaaaak, chcę to poznać!". Uwielbiam takie egzotyczne klimaty i zawsze ciągnie mnie do nich ciekawość. Już po kilku stronach wiedziałam, że to będzie TO: idealna lektura na lato, historia do której z pewnością jeszcze wrócę. Autorka zrobiła świetny research, dzięki któremu możemy przeczytać o cudownych miejscach, tradycjach i specyfice kultury tego kraju. Dodatkowym atutem jest to, że główna bohaterka jest Polką, a więc możemy poczuć się jakbyśmy były na jej miejscu. Podobało mi się, jak Beata rozwiązała kwestię zapoznania się Izabeli z Omarem. Cała sytuacja nie była sztuczna, miało to swój smak i wyszło dość ciekawie. Zdecydowanie widać, że autorka miała pomysł na tę powieść i zrealizowała go w dwustu procentach!

Akcja powieści początkowo rozpędza się niepozornie, aż w końcu pędzi jak szalona. W każdym momencie coś się dzieje, czytelnik jest bombardowany emocjami i informacjami. Po kilku pierwszych rozdziałach wpadłam w taką dziurę, z której nie dało się wyjść, nie dało się odłożyć tej książki na bok. Ja MUSIAŁAM wiedzieć, co stanie się dalej! Co ważne, historia nie skupia się jedynie na dwójce głównych bohaterów. Znajdziecie tutaj kilka ciekawych wątków pobocznych, które na koniec doskonale się ze sobą łączą. Zdecydowanie na wyróżnienie zasługuje też kreacja postaci: bohaterowie są ludzcy, mają swoje atuty, ale też wady. Nie miałam wrażenia, jakbym czytała o bohaterach wyidealizowanych. To wszystko tworzyło naturalny efekt i rozgrywało się w mojej głowie jak doskonale nakręcony serial. Zarówno Izabela, jak i Omar przechodzą pewną przemianę na przestrzeni tej powieści. Obserwujemy ich zmiany w ich myślach, słowach oraz gestach. Lektura jest czystą przyjemnością, a zakończenie cóż: totalnie Was zaskoczy!

W podsumowaniu tej opinii chciałabym napisać wiele, choć wszystko sprowadzi się do jednego: zamawiajcie i czytajcie. Według mnie Beata Majewska zaoferowała nam książkę totalnie świeżą i oryginalną. Sceny seksu są tutaj tak rozpisane, że szczęka opada do podłogi, a w duszy robi się naprawdę gorąco. Uprzedzam: do czytania może przydać się dobry klimatyzator! Totalnie pokochałam Omara i Izabelę. Dawno nie spotkałam tak pozytywnej bohaterki, która mnie nie irytowała. Omar natomiast w serduszku zostaje kolejnym z moich czytelniczych mężów. Dodatkowo "Jego wysokość" jest wydana wprost cudownie! Stylowa okładka dostała piękne zdobienia w postaci tłoczeń i pozłacanych elementów, a w środku cudowne akcenty tematyczne. To wszystko przemawia tylko za tym, że musicie ją mieć na swoich półkach. Zdecydowanie polecam!

PREMIERA 05.07.2021 pod patronatem Iskierka_czyta.

Za egzemplarz dziękuję autorce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger