Rozdanie: Wyścig śmierci- Maggie Stiefvater


Drodzy czytelnicy! 

Ostatnio na blogu pojawiła się magiczna liczba: 250 OBSERWATORÓW!!! Bardzo dziękuję Wam za wsparcie i cieszę się, że tu jesteście i zaglądacie. Z tej okazji postanowiłam zrobić rozdanie, konkurs, czy jak to tam różnie na blogach nazywają. Książka mi się bardzo podobała i mam nadzieję, że przypadnie również do gustu jej nowemu właścicielowi bądź właścicielce. Ale to nie będzie koniec niespodzianek! Już niebawem ruszy nowe rozdanie na Facebooku oraz jedno na Instagramie, także zachęcam do obserwowania tamtych kont :)

MOJA OPINIA O TEJ KSIĄŻCE: (TUTAJ)


OPIS KSIĄŻKI:

Co roku, na początku listopada na wyspie Thisby odbywa się Wyścig Skorpiona. Jeźdźcy na swoich rumakach, pięknych, ale śmiertelnie groźnych, muszą zrobić wszystko, aby dotrzeć do mety. Stawka jest wysoka – życie lub śmierć. W wyścigu bierze udział dwoje młodych ludzi: on ściga się, żeby wygrać, ona żeby przetrwać.


CO TRZEBA ZROBIĆ:
1.Napisać "Biorę udział!"
2.Polubić mój fanpage Facebookowy (napisać jako kto)
3.Zaobserwować bloga (napisać jako kto)
4.Napisać z czym kojarzy Wam się wyścig śmierci :)

CZAS: 29.04-06.05

Jak widzicie wymagania nie są duże! Życzę powodzenia :)


REGULAMIN:
1.Organizatorem konkursu jestem ja, właścicielka bloga, a wyniki opieram na podstawie wyboru najciekawszej odpowiedzi.
2.Wysyłam książkę tylko na terenie Polski. 
3.Nie biorę pod uwagę kont konkursowych.
4.Na wylosowanie zwycięzcy mam 7 dni.
5.Wysyłka nagrody w ciągu max 2 tygodnie.

3 komentarze:

  1. Laura Zbylut29.04.2018, 18:09

    Biorę udział �� obserwuje jako Laura Zbylut tu i tu �� wyścig śmierci to wyścig o dostanie się na uczelnię medyczną ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział! :)
    Fanpage: Justyna Ulan
    Blog: Justyna Ulan
    Wyścig śmierci u nas przeżywa każdy. Zaczyna się od pierwszych sekund życia, od tamtego czasu jesteśmy bliżej przywitania się ze śmiercią, jak z dobrym kumplem, którego nie widzieliśmy od lat. Powoli biegniemy w jego ramiona, jest tak jakby wyznacznikiem mety. Tak przynajmniej mi się to kojarzy.
    Powodzenia wszystkim i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger