Król bez skrupułów- Maghan March

"Ogień, jaki płonie w tej kobiecie, nie ma sobie równych. Potrzebna była tylko 
odpowiednia rozpałka i iskra."

Po książki od editio sięgam niezwykle często, co widać nawet po moich recenzjach. Ekipa tego wydawnictwa zdecydowanie wie jak wpisać się w moje gusta i nieeeeezwykle rzadko mnie zawodzi. Choć jeszcze nic od Meghan March nie czytałam, to byłam niesamowicie ciekawa tej książki. To, co najbardziej mnie zaskoczyło, jak do mnie dotarła to jej grubość. Całość jest naprawdę cieniutka i ma jedynie 230 strony. Obawiałam się upchnięcia wielu rzeczy na tak małej przestrzeni, przesady i schematyczności. Jak wyszło?

KEIRA to kobieta przedsiębiorcza, która całe życie pragnęła przejąć rodzinny biznes. Kiedy jej się to udaje okazuje się, że jej życie chwilę po tym legnie w gruzach. Oślepiona miłością z internetu nie wyczuwa oszusta, który zostawia ją z ogromnym długiem. Zagrożona jest nie tylko jej stabilność finansowa, ale też przyszłość firmy. Gorzej, że zgłasza się do niej okoliczny król, który wie, że dziewczyny nie stać na oddanie pieniędzy. Jego propozycja jest szokująca, a dziewczyna nie chce poddać się bez walki. Bardzo podobało mi się to, że ma swoje zdanie i próbuje o nie walczyć, nawet, jeśli przeciwnik ma dużą przewagę. LACHLAN to pewny siebie mężczyzna, który podporządkował sobie całe otoczenie. Nikt mu nie podskakuje i nie odmawia. Kiedy upatruje sobie zdobycz, to wie, że ją dostanie. Nie jest przygotowany na to, że ktoś, kto jest mu dłużny mnóstwo pieniędzy zacznie stawiać swoje warunki... A takie zachowanie nie jest u niego do zaapceptowania!
Akcja tej książki trzyma cały czas w napięciu i zaskakuje. O dziwo powiem Wam, że nie znalazłam tutaj dużej ilości utartych schematów. BA! Nawet zaskoczenie lekko wgniotło mnie w fotel i sprawiło, że zechciałam mieć kolejny tom na wczoraj. Meghan wie jak skonstruować ciekawych bohaterów i nadać im pazur, który kupi nasze serce. No i jest jeszcze coś, co zasługuje na pochwałę: seks. Jest oryginalny, ciekawy i bogaty w różne eksperymenty. Zdecydowanie nie znajdziecie na tym polu nudy, czy schematyczności. No i jest on w idealnym momencie, a nie przy pierwszej lepszej okazji. Historia dwójki głównych bohaterów jest pełna wzlotów i upadków, co sprawia, że szybko ich zaczynamy lubić. Nie są to postacie idealne, ale pełne pozytywnych fluidów. Całość dostarczyła mi naprawdę OGROMNEJ ilości wrażeń i mam ochotę sięgnąć po kolejne tomy po angielsku, bo chyba nie doczekam się na tłumaczenie w Polsce!

"Ten mężczyzna jest tak przyzwyczajony do tego, że dostaje wszystko, czego chce, że
 nie spodziewa się niczego innego niż pełnego podporządkowania się jego poleceniom,
 tym jasno wyrażonym i tym domniemanym."

Za egzemplarz dziękuję:

3 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę o książce. Jednak jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska recenzja, książkę gdzieś tam widziałam, ale wydawało mi się to samo, że cienka to raczej nie warta kupna. ALE na Twoje gusta często się zdaję, więc zaraz zamawiam na Empiku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznac,ze jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger