Dług- Nina G. Jones

"Los jest okrutną suką, a kiedy sobie ciebie upatrzy, nie unikniesz jego planów."

"Dług" jakoś ie zdobył mojej uwagi okładką. Kaloryfer na książkach już jakoś nie robi wrażenia, a kolorystyka totalnie nie przypadła mi do gustu. Tak się zdarzyło, że z tego powodu nie przeczytałam opisu książki. Aż coś mnie skusiło, zobaczyłam dobre recenzje i wróciłam do tej książki, by zastanowić się nad nią ponownie. W internecie zobaczyłam, że książka jest dark romansem i to mnie przekonało. Skusiłam się, czy było warto?

MIA to kobieta pracująca w dość nietypowej firmie: firmie produkującej zabawki i akcesoria erotyczne. Poza pracą jest kobietą samotną, nie potrafi znaleźć sobie mężczyzny na dłużej, ma mocno nietypowe pragnienia seksualne. Pewnego dnia przyjaciółka poleca jej pewną stronę: miejsce, gdzie można zlecić na siebie napad. Mia robi to pod wpływem impulsu i nie spodziewa się, że cała sprawa przybierze taki obrót. TAX jest osobą, która kilka lat temu doznała wielu krzywd. Wydarzenia z tego dnia wyryły w nim chęć zemsty, a on ukarał już większość winowajców. Została przed nim najważniejsza osoba: kobieta, która do tego wszystkiego doprowadziła. Tax nie zawaha się odebrać od Mii długu, który jest mu winna. 

Książka zaczyna się z przytupem i wciąga już po kilku stronach. Autorka w bardzo nietypowy i interesujący sposób wzbudziła nasze zainteresowanie i sprawiła, że chciałam znać dalsze losy. Mia jest postacią, którą naprawdę da się lubić. Mimo nietypowych fantazji, jest raczej kobietą stateczną, pracowitą i poważną. To osoba, która z pozoru wydaje się być nudna, a w całej książce zaskakuje nas najmocniej. Bardzo mi się podobała przemiana, jaka w niej zachodziła przez cały czas trwania tej historii. Tax jest bardzo mrocznym i tajemniczym facetem. To gość stanowczy, brutalny i skupiony na celu, który obiecał wykonać. Pewne przeszkody, jakie napotyka na swojej drodze, wywołują w nim gniew i irytację. Tax chce zrobić wszystko tak jak trzeba i nie dopuszcza do siebie myśli, że czasem życie zmienia nasze plany. Ta dwójka bohaterów nie raz nas zaskoczy, a ich perypetie wprawią w osłupienie i ekscytację.

Sięgając po "Dług" musicie wiedzieć jedną bardzo, ale to bardzo ważną rzecz: jest to naprawdę mroczny, mocny i brutalny dark romans. Jeśli ktoś z Was nie przepada za "niezdrowymi" i specyficznymi związkami, niech odpuści. Ta powieść to nie jest kolejny spokojny i delikatny romans. To książka z pazurem, która wydobywa z nas, kobiet, najmroczniejsze i brudne fantazje. Seks z włamywaczem? Napaść? Adrenalina? To coś, co poznacie w tej historii. "Dług" jest pełen perwersyjnego seksu, który zdecydowanie zadziała na waszą wyobraźnię. Oczywiście poza scenami erotycznymi znajdziecie tutaj też fabułę, która jeszcze mocniej podsyca emocje w trakcie czytania. Główni bohaterowie są mega oryginalni, więc jest to totalny plus. Książka zawładnęła mną bez reszty. Zakończenie to ciekawe rozwiązanie, które było niczym wisienka na torcie tej świetnej książki. Bardzo polecam tym, którzy lubią takie tematy!

"Mój tata zwykł mnie ostrzegać, że diabeł nie ma rogów i wideł, on pojawia się
 jako najpiękniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek widziałeś. Sprawi, że się śmiejesz. Sprawi,
 że poczujesz się dobrze. Zrobisz rzeczy, o których nigdy byś nie pomyślał że możesz
 zrobić, a on powie ci, że to w porządku. I zanim się zorientujesz, sprzedasz mu
 swą duszę. To stąd wiem, że Tax jest moim diabłem."

Za egzemplarz dziękuję:

 

5 komentarzy:

  1. Lubię tę autorkę i tę książkę. Cieszę się, że bedzie więcej pozycji jej pióra w Polsce :)
    Następna już w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słodko pierdzący romans? Biorę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się mega ciekawym romansem, bez mdłych relacji. Zapisuje sobie tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwiebiam. Fantastyczna książka. Ech.... przeczytalabym coś więcej od tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka o długu... Bohater-Podatek... Autorko, I see what u did there 🤣 Ale książkę już mam i sie nie mogę doczekać lektury 😍

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger