Szał- Anna Lewicka

"Szał" to drugi tom "Trylogii mocy i szału". Jak możecie kojarzyć, pierwsza część bardzo mi się podobała (klik). Anna Lewicka wyrobiła sobie u mnie dobre pierwsze wrażenie, a jej styl zapamiętałam jako barwny, ciekawy i dość rozbudowany. Po drugi tom sięgnęłam więc w ciemno. Jak wypadło?

Alicja i Wiktor tym razem pełnią rolę bohaterów drugoplanowych. Na przód wychyla się jej siostra IGA, dziewczyna kochająca zabawę oraz ALEX, tajemniczy przyjaciel Wiktora. Relacja między tą dwójką od początku jest mocno emocjonalna i burzliwa. Igi jakoś nie polubiłam, wydawała się dziewczyną nierozważną, ryzykowną i po prostu nie trafiła w moje serducho. Z czasem jej postać przechodzi swego rodzaju przemianę, według mnie dziewczyna dorasta do dojrzałych decyzji. Od tego momentu nieco bardziej ją polubiłam, więc jest to taka skrajna bohaterka. Alex mnie zaintrygował. Była wokół niego jakaś tajemnica, coś co mnie przyciągało. Wyobraziłam go sobie jako naprawdę fajnego przystojniaka, więc fragmenty z jego udziałem czytało się super.

Tym razem wątek kryminalny zdominował tę książkę, a trzeba powiedzieć, że nie było to zrobione jakoś perfekcyjnie. Słowiańskie klimaty, za które polubiłam tom pierwszy, jakoś zeszły na dalszy plan, więc wielka szkoda. Sceny erotyczne między tą dwójką były napisane dobrze: nic nachalnego czy prostackiego na siłę. Czuło się to coś bez zbędnego udziwniania. Kolejny raz prym wiodą malownicze Bieszczady i klimat książki. Piękne widoki i magia krajobrazu to coś, co zdecydowanie poprawia poziom książek Anny Lewickiej. "Szał" nie uniknął pewnych minusów, ale nie uważam, żeby to była zła część. Zdecydowanie mam sentyment do tej serii, więc na bank sięgnę po trzeci tom :)

Za egzemplarz dziękuję:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Iskierka czyta , Blogger